- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Крамаренко С.Б. - Новая маркетинговая стратегия как фактор промышленного развития
Нет экз.
Статья
Автор: Крамаренко С.Б.
Економіка.Фінанси.Право: Новая маркетинговая стратегия как фактор промышленного развития
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Крамаренко С.Б.
Економіка.Фінанси.Право: Новая маркетинговая стратегия как фактор промышленного развития
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Крамаренко, С.Б.
Новая маркетинговая стратегия как фактор промышленного развития / С. Крамаренко, В. П. Божко // Економіка.Фінанси.Право : Щомісячний інформаційно-аналітичний журнал. – 01/2005. – N1. – С.37-39.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : економіка промисловості, економіка промислового та кустарного (ремісничого) виробництва : економіка промисловості України : экономика промышленного предприятия : маркетинг
Ключевые слова = маркетинг товаров
Ключевые слова = маркетинговая стратегия
Крамаренко, С.Б.
Новая маркетинговая стратегия как фактор промышленного развития / С. Крамаренко, В. П. Божко // Економіка.Фінанси.Право : Щомісячний інформаційно-аналітичний журнал. – 01/2005. – N1. – С.37-39.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : економіка промисловості, економіка промислового та кустарного (ремісничого) виробництва : економіка промисловості України : экономика промышленного предприятия : маркетинг
Ключевые слова = маркетинг товаров
Ключевые слова = маркетинговая стратегия