- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Синявська, Леся Іванівна - Категорія адресатності в рекламному тексті: Експліцитні засоби вираження
Нет экз.
Статья
Автор: Синявська, Леся Іванівна
Мова: Категорія адресатності в рекламному тексті: Експліцитні засоби вираження
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Синявська, Леся Іванівна
Мова: Категорія адресатності в рекламному тексті: Експліцитні засоби вираження
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Синявська, Леся Іванівна.
Категорія адресатності в рекламному тексті: Експліцитні засоби вираження / Л. І. Синявська // Мова. – 2002. – № 7: Текст і його складники: Присвячено пам'яти проф.кафедри рос.мови ОНУ Л.М.Лосєвої. – С.218-222.
Предметні рубрики = Языкознание : общее языкознание : система языка : грамматика : синтаксис : текст : рекламный текст
Предметні рубрики = Языкознание : общее языкознание : система языка : грамматика : синтаксис : виды (типы) речи : диалогическая речь
Предметні рубрики = украинский язык : грамматика : синтаксис : виды (типы) речи : диалог
Ключевые слова = диалогичность
Ключевые слова = адресат
Предметні рубрики = ФІЛОСОФІЯ. ПСИХОЛОГІЯ : Психологія : прикладна психологія, психотехнологія в цілому : нейролінгвістичне програмуванння НЛП
Ключевые слова = диалогичность рекламного текста
Синявська, Леся Іванівна.
Категорія адресатності в рекламному тексті: Експліцитні засоби вираження / Л. І. Синявська // Мова. – 2002. – № 7: Текст і його складники: Присвячено пам'яти проф.кафедри рос.мови ОНУ Л.М.Лосєвої. – С.218-222.
Предметні рубрики = Языкознание : общее языкознание : система языка : грамматика : синтаксис : текст : рекламный текст
Предметні рубрики = Языкознание : общее языкознание : система языка : грамматика : синтаксис : виды (типы) речи : диалогическая речь
Предметні рубрики = украинский язык : грамматика : синтаксис : виды (типы) речи : диалог
Ключевые слова = диалогичность
Ключевые слова = адресат
Предметні рубрики = ФІЛОСОФІЯ. ПСИХОЛОГІЯ : Психологія : прикладна психологія, психотехнологія в цілому : нейролінгвістичне програмуванння НЛП
Ключевые слова = диалогичность рекламного текста