- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Бурейчак Тетяна Сергіївна - Теоретичні розмірковування та методологія дослідження гендерних аспектів сучасної реклами
Нет экз.
Книга (аналит. описание)
Автор: Бурейчак Тетяна Сергіївна
Методологія, теорія та практика соціологічного аналізу сучасного суспільства: Збірник наукових праць: Теоретичні розмірковування та методологія дослідження гендерних аспектів сучасної реклами
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Бурейчак Тетяна Сергіївна
Методологія, теорія та практика соціологічного аналізу сучасного суспільства: Збірник наукових праць: Теоретичні розмірковування та методологія дослідження гендерних аспектів сучасної реклами
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Бурейчак, Тетяна Сергіївна.
Теоретичні розмірковування та методологія дослідження гендерних аспектів сучасної реклами / Т. С. Бурейчак // Методологія, теорія та практика соціологічного аналізу сучасного суспільства: Збірник наукових праць / відп. ред.: В. С. Бакіров. – Харків : Харківський нац. ун-т (ХНУ) ім. В. Н. Каразіна, 2004. – С.405-408.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Демографія. Соціологія. Статистика : соціологія : соціологія культури, культурний контекст соціального життя : соціальний зв'язок, соціологія зв'язку, комунікація : засоби передавання інформації, канали, засоби інформації : соціологія реклами
Ключевые слова = гендер
Бурейчак, Тетяна Сергіївна.
Теоретичні розмірковування та методологія дослідження гендерних аспектів сучасної реклами / Т. С. Бурейчак // Методологія, теорія та практика соціологічного аналізу сучасного суспільства: Збірник наукових праць / відп. ред.: В. С. Бакіров. – Харків : Харківський нац. ун-т (ХНУ) ім. В. Н. Каразіна, 2004. – С.405-408.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Демографія. Соціологія. Статистика : соціологія : соціологія культури, культурний контекст соціального життя : соціальний зв'язок, соціологія зв'язку, комунікація : засоби передавання інформації, канали, засоби інформації : соціологія реклами
Ключевые слова = гендер