- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Беликова Юлия Валерьевна - Модели гендерных идентичностей в рекламе: Контент-анализ
Нет экз.
Книга (аналит. описание)
Автор: Беликова Юлия Валерьевна
Методологія, теорія та практика соціологічного аналізу сучасного суспільства: Збірник наукових праць: Модели гендерных идентичностей в рекламе: Контент-анализ
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Беликова Юлия Валерьевна
Методологія, теорія та практика соціологічного аналізу сучасного суспільства: Збірник наукових праць: Модели гендерных идентичностей в рекламе: Контент-анализ
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Беликова, Юлия Валерьевна.
Модели гендерных идентичностей в рекламе: Контент-анализ / Ю. В. Беликова // Методологія, теорія та практика соціологічного аналізу сучасного суспільства: Збірник наукових праць / відп. ред.: В. С. Бакіров. – Харків : Харківський нац. ун-т (ХНУ) ім. В. Н. Каразіна, 2004. – С.409-411.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Демографія. Соціологія. Статистика : соціологія : соціологія культури, культурний контекст соціального життя : соціальний зв'язок, соціологія зв'язку, комунікація : засоби передавання інформації, канали, засоби інформації : соціологія реклами
Предметні рубрики = ФІЛОСОФІЯ. ПСИХОЛОГІЯ : Психологія : психічний розвиток та здібності, порівняльна психологія, характер : психологічні типи, індивідуальна психологія, психологія особистості, індивідуальність, особистість, психологія характеру, характеріологія, ідіосинкразія, прирівнювання особистостей, типи особистостей : розвиток особистості, становлення особистості, самосвідомість, ідентичність особистості, его, Я і не Я, Я і тіло, внутрішнє Я, Я та суспільство : гендерна ідентичність
Ключевые слова = контент-анализ
Беликова, Юлия Валерьевна.
Модели гендерных идентичностей в рекламе: Контент-анализ / Ю. В. Беликова // Методологія, теорія та практика соціологічного аналізу сучасного суспільства: Збірник наукових праць / відп. ред.: В. С. Бакіров. – Харків : Харківський нац. ун-т (ХНУ) ім. В. Н. Каразіна, 2004. – С.409-411.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Демографія. Соціологія. Статистика : соціологія : соціологія культури, культурний контекст соціального життя : соціальний зв'язок, соціологія зв'язку, комунікація : засоби передавання інформації, канали, засоби інформації : соціологія реклами
Предметні рубрики = ФІЛОСОФІЯ. ПСИХОЛОГІЯ : Психологія : психічний розвиток та здібності, порівняльна психологія, характер : психологічні типи, індивідуальна психологія, психологія особистості, індивідуальність, особистість, психологія характеру, характеріологія, ідіосинкразія, прирівнювання особистостей, типи особистостей : розвиток особистості, становлення особистості, самосвідомість, ідентичність особистості, его, Я і не Я, Я і тіло, внутрішнє Я, Я та суспільство : гендерна ідентичність
Ключевые слова = контент-анализ