- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Коржов Геннадій Олександрович - Соціальна ідентичність підприємців в умовах перехідного суспільства
Нет экз.
Книга (аналит. описание)
Автор: Коржов Геннадій Олександрович
Методологія, теорія та практика соціологічного аналізу сучасного суспільства: Збірник наукових праць: Соціальна ідентичність підприємців в умовах перехідного суспільства
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Коржов Геннадій Олександрович
Методологія, теорія та практика соціологічного аналізу сучасного суспільства: Збірник наукових праць: Соціальна ідентичність підприємців в умовах перехідного суспільства
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Коржов, Геннадій Олександрович.
Соціальна ідентичність підприємців в умовах перехідного суспільства / Г. О. Коржов // Методологія, теорія та практика соціологічного аналізу сучасного суспільства: Збірник наукових праць / відп. ред.: В. С. Бакіров. – Харків : Харківський нац. ун-т (ХНУ) ім. В. Н. Каразіна, 2004. – С.457-461.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Демографія. Соціологія. Статистика : соціологія : соціальна структура, суспільство як соціальна система : глобальні суспільства : соціоекономічні типи глобального суспільства, суспільно-економічної формації : суспільства перихідного типу
Ключевые слова = социальная идентичность предпринимателей
Предметні рубрики = Социология : отраслевые, специальные социологии, социальные институты : экономическая социология : социология предпринимательства и бизнеса
Коржов, Геннадій Олександрович.
Соціальна ідентичність підприємців в умовах перехідного суспільства / Г. О. Коржов // Методологія, теорія та практика соціологічного аналізу сучасного суспільства: Збірник наукових праць / відп. ред.: В. С. Бакіров. – Харків : Харківський нац. ун-т (ХНУ) ім. В. Н. Каразіна, 2004. – С.457-461.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Демографія. Соціологія. Статистика : соціологія : соціальна структура, суспільство як соціальна система : глобальні суспільства : соціоекономічні типи глобального суспільства, суспільно-економічної формації : суспільства перихідного типу
Ключевые слова = социальная идентичность предпринимателей
Предметні рубрики = Социология : отраслевые, специальные социологии, социальные институты : экономическая социология : социология предпринимательства и бизнеса