- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Дайновський, Юрій Анатолійович - Споживацький потенціал як фактор маркетингового формування інноваційного потенціалу
Нет экз.
Статья
Автор: Дайновський, Юрій Анатолійович
Економічний вісник національного гірничого університету: Споживацький потенціал як фактор маркетингового формування інноваційного потенціалу
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Дайновський, Юрій Анатолійович
Економічний вісник національного гірничого університету: Споживацький потенціал як фактор маркетингового формування інноваційного потенціалу
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Дайновський, Юрій Анатолійович.
Споживацький потенціал як фактор маркетингового формування інноваційного потенціалу / Ю. А. Дайновський, Л. К. Гліненко // Економічний вісник національного гірничого університету. – 2004. – № 1. – С.110-115.
Ключевые слова = инновационная система
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : бизнес, предпринимательство, экономика организации (предприятия, фирмы) : экономика организации (предприятия, фирмы) : организация производства : продукция. Товары. Услуги : качество продукции, товаров, услуг
Ключевые слова = качество продукции(товара)
Ключевые слова = инновационный потенциал продукции(товара)
Ключевые слова = потребительский потенциал
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економіка в цілому : динаміка економіки, економічний розвиток : економічний розвиток : чинники, що впливають на економічний розвиток : розвиток виробничого потенціалу, технічний прогрес, інновації
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : організація виробництва, планування виробничих процесів, управління виробництвом, контроль на виробництві; конструювання підприємств, проектування підприємств : утримання, обслуговування та ремонт обладнання : інновації, нововведення, реконструкція виробництва, модернізація виробництва
Дайновський, Юрій Анатолійович.
Споживацький потенціал як фактор маркетингового формування інноваційного потенціалу / Ю. А. Дайновський, Л. К. Гліненко // Економічний вісник національного гірничого університету. – 2004. – № 1. – С.110-115.
Ключевые слова = инновационная система
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : бизнес, предпринимательство, экономика организации (предприятия, фирмы) : экономика организации (предприятия, фирмы) : организация производства : продукция. Товары. Услуги : качество продукции, товаров, услуг
Ключевые слова = качество продукции(товара)
Ключевые слова = инновационный потенциал продукции(товара)
Ключевые слова = потребительский потенциал
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економіка в цілому : динаміка економіки, економічний розвиток : економічний розвиток : чинники, що впливають на економічний розвиток : розвиток виробничого потенціалу, технічний прогрес, інновації
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : організація виробництва, планування виробничих процесів, управління виробництвом, контроль на виробництві; конструювання підприємств, проектування підприємств : утримання, обслуговування та ремонт обладнання : інновації, нововведення, реконструкція виробництва, модернізація виробництва