- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Татарченко Т. М. - Бренд як новий засіб індивідуалізації юридичної особи
Нет экз.
Статья
Автор: Татарченко Т. М.
Вісник Одеського інституту внутрішніх справ: Бренд як новий засіб індивідуалізації юридичної особи
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Татарченко Т. М.
Вісник Одеського інституту внутрішніх справ: Бренд як новий засіб індивідуалізації юридичної особи
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Татарченко, Т. М.
Бренд як новий засіб індивідуалізації юридичної особи / Т. М. Татарченко // Вісник Одеського інституту внутрішніх справ. – 12/2004. – N4. – С.199-201.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Право. Юриспруденція : цивільне право : комерційне (торговельне) право, право акціонерних товариств : право інтелектуальної власності : авторське право в літературі та мистецтві, мистецька та літературна власність : авторське право України
Предметні рубрики = Гражданское и торговое право Украины : общая часть : субъективные гражданские права.Содержание и виды субъективных гражданских прав : личные (неимущественные) права граждан
Ключевые слова = брендинг
Татарченко, Т. М.
Бренд як новий засіб індивідуалізації юридичної особи / Т. М. Татарченко // Вісник Одеського інституту внутрішніх справ. – 12/2004. – N4. – С.199-201.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Право. Юриспруденція : цивільне право : комерційне (торговельне) право, право акціонерних товариств : право інтелектуальної власності : авторське право в літературі та мистецтві, мистецька та літературна власність : авторське право України
Предметні рубрики = Гражданское и торговое право Украины : общая часть : субъективные гражданские права.Содержание и виды субъективных гражданских прав : личные (неимущественные) права граждан
Ключевые слова = брендинг