- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Зозульов О. В. - Аналіз ставлення споживачів до торгівельної марки: огляд сучасних теорій і підходів
Нет экз.
Статья
Автор: Зозульов О. В.
Маркетинг в Україні: Аналіз ставлення споживачів до торгівельної марки: огляд сучасних теорій і підходів
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Зозульов О. В.
Маркетинг в Україні: Аналіз ставлення споживачів до торгівельної марки: огляд сучасних теорій і підходів
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Зозульов, О. В.
Аналіз ставлення споживачів до торгівельної марки: огляд сучасних теорій і підходів / О. В. Зозульов // Маркетинг в Україні. – 01/2002. – N1. – С.4-8.
Зозульов, О. В.
Аналіз ставлення споживачів до торгівельної марки: огляд сучасних теорій і підходів / О. В. Зозульов // Маркетинг в Україні. – 01/2002. – N1. – С.4-8.