- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Циганкова, Тетяна Михайлівна - Макротенденції розвитку сучасної парадигми міжнародного маркетингу
Нет экз.
Статья
Автор: Циганкова, Тетяна Михайлівна
Маркетинг в Україні: Макротенденції розвитку сучасної парадигми міжнародного маркетингу
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Циганкова, Тетяна Михайлівна
Маркетинг в Україні: Макротенденції розвитку сучасної парадигми міжнародного маркетингу
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Циганкова, Тетяна Михайлівна.
Макротенденції розвитку сучасної парадигми міжнародного маркетингу / Т. М. Циганкова // Маркетинг в Україні. – 05/2005. – N3. – С.63-66.
Ключевые слова = маркетинг в управлении
Ключевые слова = международный маркетинг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : форми організації та співробітництва в економіці : форми господарських організацій, економічне кооперування : форми підприємств в залежності від форм власності, джерел фінансування та сфер діяльності : акціонерні товариства, корпорації : корпоративне управління, корпоративний менеджмент
Циганкова, Тетяна Михайлівна.
Макротенденції розвитку сучасної парадигми міжнародного маркетингу / Т. М. Циганкова // Маркетинг в Україні. – 05/2005. – N3. – С.63-66.
Ключевые слова = маркетинг в управлении
Ключевые слова = международный маркетинг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : форми організації та співробітництва в економіці : форми господарських організацій, економічне кооперування : форми підприємств в залежності від форм власності, джерел фінансування та сфер діяльності : акціонерні товариства, корпорації : корпоративне управління, корпоративний менеджмент