- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Михайловська-Ясюченко Л.В. - Основні фактори, що формують маркетингові ризики підприємства
Нет экз.
Статья
Автор: Михайловська-Ясюченко Л.В.
Маркетинг в Україні: Основні фактори, що формують маркетингові ризики підприємства
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Михайловська-Ясюченко Л.В.
Маркетинг в Україні: Основні фактори, що формують маркетингові ризики підприємства
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Михайловська-Ясюченко, Л.В.
Основні фактори, що формують маркетингові ризики підприємства / Л. Михайловська-Ясюченко // Маркетинг в Україні. – 05/2005. – N3. – С.67-70.
Предметні рубрики = Экономика : экономика отдельных континентов и стран : экономика Украины : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : бизнес. Предпринимательство. Экономика организации (предприятия, фирмы) : экономика организации (предприятия, фирмы) : маркетинг
Ключевые слова = конкуренция
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : маркетингові ризики
Ключевые слова = маркетинговая деятельность
Михайловська-Ясюченко, Л.В.
Основні фактори, що формують маркетингові ризики підприємства / Л. Михайловська-Ясюченко // Маркетинг в Україні. – 05/2005. – N3. – С.67-70.
Предметні рубрики = Экономика : экономика отдельных континентов и стран : экономика Украины : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : бизнес. Предпринимательство. Экономика организации (предприятия, фирмы) : экономика организации (предприятия, фирмы) : маркетинг
Ключевые слова = конкуренция
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : маркетингові ризики
Ключевые слова = маркетинговая деятельность