- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Шульгіна, Людмила Михайлівна - Маркетингова теорія продажу туристичного продукту
Нет экз.
Статья
Автор: Шульгіна, Людмила Михайлівна
Проблеми науки: Маркетингова теорія продажу туристичного продукту
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Шульгіна, Людмила Михайлівна
Проблеми науки: Маркетингова теорія продажу туристичного продукту
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Шульгіна, Людмила Михайлівна.
Маркетингова теорія продажу туристичного продукту / Л. М. Шульгіна // Проблеми науки : Міжгалузевий науково-техничний журнал. – 04/2005. – N4. – С.33-39.
Ключевые слова = туристический продукт
Ключевые слова = туристический рынок
Предметні рубрики = Экономика : экономика отдельных континентов и стран : экономика Украины : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : индустрия гостеприимства и туризма : экономика туризма : туристические предприятия : маркетинг
Шульгіна, Людмила Михайлівна.
Маркетингова теорія продажу туристичного продукту / Л. М. Шульгіна // Проблеми науки : Міжгалузевий науково-техничний журнал. – 04/2005. – N4. – С.33-39.
Ключевые слова = туристический продукт
Ключевые слова = туристический рынок
Предметні рубрики = Экономика : экономика отдельных континентов и стран : экономика Украины : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : индустрия гостеприимства и туризма : экономика туризма : туристические предприятия : маркетинг