- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Щербань, Володимир Миколайович - Методика оцінки комерційних перспектив нового товару
Нет экз.
Статья
Автор: Щербань, Володимир Миколайович
Проблеми науки: Методика оцінки комерційних перспектив нового товару
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Щербань, Володимир Миколайович
Проблеми науки: Методика оцінки комерційних перспектив нового товару
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Щербань, Володимир Миколайович.
Методика оцінки комерційних перспектив нового товару / В. М. Щербань // Проблеми науки : Міжгалузевий науково-техничний журнал. – 04/2005. – N4. – С.40-45.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : методологія економічних наук, философия и методология экономики (философия хозяйства) : організація наукової та науково-дослідної роботи - економіка, економічні науки : методи економічних досліджень : экономико-математические методы и модели, математическая экономика : методика оценки коммерческих характеристик нового товара
Ключевые слова = новый продукт
Ключевые слова = товар-новинка
Щербань, Володимир Миколайович.
Методика оцінки комерційних перспектив нового товару / В. М. Щербань // Проблеми науки : Міжгалузевий науково-техничний журнал. – 04/2005. – N4. – С.40-45.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : методологія економічних наук, философия и методология экономики (философия хозяйства) : організація наукової та науково-дослідної роботи - економіка, економічні науки : методи економічних досліджень : экономико-математические методы и модели, математическая экономика : методика оценки коммерческих характеристик нового товара
Ключевые слова = новый продукт
Ключевые слова = товар-новинка