- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Шульгина Лилия - Кто для бренда всех милее?
Нет экз.
Статья
Шульгина, Лилия.
Кто для бренда всех милее? / Л. Шульгина // Компаньон : Деловой еженедельный журнал. – 30/09/2005. – N39. – С.52-56.
Ключевые слова = брендинг
Ключевые слова = бренд-консалтинг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : форми організації та співробітництва в економіці : форми господарських організацій, економічне кооперування
Шульгина, Лилия.
Кто для бренда всех милее? / Л. Шульгина // Компаньон : Деловой еженедельный журнал. – 30/09/2005. – N39. – С.52-56.
Ключевые слова = брендинг
Ключевые слова = бренд-консалтинг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : форми організації та співробітництва в економіці : форми господарських організацій, економічне кооперування