- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Осипова Валерія - Реклама як складова частина сучасного інформаційного простору
Нет экз.
Статья
Автор: Осипова Валерія
Молода нація: Реклама як складова частина сучасного інформаційного простору
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Осипова Валерія
Молода нація: Реклама як складова частина сучасного інформаційного простору
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Осипова, Валерія.
Реклама як складова частина сучасного інформаційного простору / В. Осипова // Молода нація : альманах. – 10/2003. – N 4: Iнтеграційна модель для України. – С.145-148.
Предметні рубрики = Средства массовой информации (СМИ) : реклама в средствах массовой информации
Осипова, Валерія.
Реклама як складова частина сучасного інформаційного простору / В. Осипова // Молода нація : альманах. – 10/2003. – N 4: Iнтеграційна модель для України. – С.145-148.
Предметні рубрики = Средства массовой информации (СМИ) : реклама в средствах массовой информации