- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Савчук В.П. - Оцінка ефективності маркетингових програм в умовах невизначеності
Нет экз.
Статья
Автор: Савчук В.П.
Економічний вісник нац. гірничого університету: Оцінка ефективності маркетингових програм в умовах невизначеності
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Савчук В.П.
Економічний вісник нац. гірничого університету: Оцінка ефективності маркетингових програм в умовах невизначеності
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Савчук, В.П.
Оцінка ефективності маркетингових програм в умовах невизначеності / В. Савчук, О. Будаєва // Економічний вісник національного гірничого університету. – 2004. – № 3. – С.122-128.
Ключевые слова = неопределенность
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : методологія економічних наук, философия и методология экономики (философия хозяйства) : організація наукової та науково-дослідної роботи - економіка, економічні науки : методи економічних досліджень : экономико-математические методы и модели, математическая экономика : модель оценки риска маркетинговых программ
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : бизнес, предпринимательство, экономика организации (предприятия, фирмы) : экономика организации (предприятия, фирмы) : маркетинг
Савчук, В.П.
Оцінка ефективності маркетингових програм в умовах невизначеності / В. Савчук, О. Будаєва // Економічний вісник національного гірничого університету. – 2004. – № 3. – С.122-128.
Ключевые слова = неопределенность
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : методологія економічних наук, философия и методология экономики (философия хозяйства) : організація наукової та науково-дослідної роботи - економіка, економічні науки : методи економічних досліджень : экономико-математические методы и модели, математическая экономика : модель оценки риска маркетинговых программ
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : бизнес, предпринимательство, экономика организации (предприятия, фирмы) : экономика организации (предприятия, фирмы) : маркетинг