- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Авдеева, Р. В. - Основные направления формирования маркетинговых информационных систем (МИС)
Нет экз.
Статья
Автор: Авдеева, Р. В.
Маркетинг в России и за рубежом: Основные направления формирования маркетинговых информационных систем (МИС)
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Авдеева, Р. В.
Маркетинг в России и за рубежом: Основные направления формирования маркетинговых информационных систем (МИС)
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Авдеева, Р. В.
Основные направления формирования маркетинговых информационных систем (МИС) / Р. В. Авдеева // Маркетинг в России и за рубежом. – 07/2005. – N4. – С.41-45.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : інтернет-маркетинг, цифровий маркетинг, електронний маркетинг, е-маркетинг
Ключевые слова = маркетинговые информационные системы
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : фінанси : гроші, грошова система, банківська справа, біржі : банківська справа : банківський маркетинг
Авдеева, Р. В.
Основные направления формирования маркетинговых информационных систем (МИС) / Р. В. Авдеева // Маркетинг в России и за рубежом. – 07/2005. – N4. – С.41-45.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : інтернет-маркетинг, цифровий маркетинг, електронний маркетинг, е-маркетинг
Ключевые слова = маркетинговые информационные системы
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : фінанси : гроші, грошова система, банківська справа, біржі : банківська справа : банківський маркетинг