- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Шульгіна, Людмила Михайлівна - Інноваційні технології вибору концепції маркетингу туристичного підприємства
Нет экз.
Статья
Автор: Шульгіна, Людмила Михайлівна
Проблеми науки: Інноваційні технології вибору концепції маркетингу туристичного підприємства
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Шульгіна, Людмила Михайлівна
Проблеми науки: Інноваційні технології вибору концепції маркетингу туристичного підприємства
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Шульгіна, Людмила Михайлівна.
Інноваційні технології вибору концепції маркетингу туристичного підприємства / Л. М. Шульгіна // Проблеми науки : Міжгалузевий науково-техничний журнал. – 10/2005. – N10. – С. 24-30.
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : индустрия гостеприимства и туризма : экономика туризма : туристические предприятия
Ключевые слова = туристический продукт
Предметні рубрики = Экономика : экономика отдельных континентов и стран : экономика Украины : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : индустрия гостеприимства и туризма : экономика туризма : туристические предприятия : маркетинг
Шульгіна, Людмила Михайлівна.
Інноваційні технології вибору концепції маркетингу туристичного підприємства / Л. М. Шульгіна // Проблеми науки : Міжгалузевий науково-техничний журнал. – 10/2005. – N10. – С. 24-30.
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : индустрия гостеприимства и туризма : экономика туризма : туристические предприятия
Ключевые слова = туристический продукт
Предметні рубрики = Экономика : экономика отдельных континентов и стран : экономика Украины : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : индустрия гостеприимства и туризма : экономика туризма : туристические предприятия : маркетинг