- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Ромат Євгеній Вікторович - Словник основних рекламних і маркетингових термінів
Книга
Автор: Ромат Євгеній Вікторович
Словник основних рекламних і маркетингових термінів
Серия: Б-ка журн. "Маркетинг и реклама"
Издательство: Студцентр, 2003 г.
ISBN отсутствует
Автор: Ромат Євгеній Вікторович
Словник основних рекламних і маркетингових термінів
Серия: Б-ка журн. "Маркетинг и реклама"
Издательство: Студцентр, 2003 г.
ISBN отсутствует
Книга
195 21149
Ромат, Євгеній Вікторович.
Словник основних рекламних і маркетингових термінів / Є. В. Ромат. – Харьков : Студцентр, 2003. – 54 с. – (Б-ка журн. "Маркетинг и реклама")
Авт. вказ. в вип. дан.
ББК У212я21
Ряды = ИМЭМ
Ряды = ИМЭМ : оф
Ряды = ИМЭМ : Ф1
Ряды = ИМЭМ : Ф2
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : словники - збут, продаж, маркетинг
1487245 ОФ
1487246 ОФ
1487266 Ф 2
1487267 Ф 2
1487268 Ф 2
1487269 Ф 2
1487379 Ф 2
1487380 Ф 2
1487381 Ф 2
1487382 Ф 2
195 21149
Ромат, Євгеній Вікторович.
Словник основних рекламних і маркетингових термінів / Є. В. Ромат. – Харьков : Студцентр, 2003. – 54 с. – (Б-ка журн. "Маркетинг и реклама")
Авт. вказ. в вип. дан.
ББК У212я21
Ряды = ИМЭМ
Ряды = ИМЭМ : оф
Ряды = ИМЭМ : Ф1
Ряды = ИМЭМ : Ф2
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : словники - збут, продаж, маркетинг
1487245 ОФ
1487246 ОФ
1487266 Ф 2
1487267 Ф 2
1487268 Ф 2
1487269 Ф 2
1487379 Ф 2
1487380 Ф 2
1487381 Ф 2
1487382 Ф 2

Заказать
На полку