- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Братаніч Б. В. - Філософські основи аналізу використання соціальних концепцій в теорії маркетингу
Нет экз.
Статья
Автор: Братаніч Б. В.
Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії: Філософські основи аналізу використання соціальних концепцій в теорії маркетингу
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Братаніч Б. В.
Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії: Філософські основи аналізу використання соціальних концепцій в теорії маркетингу
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Братаніч, Б. В.
Філософські основи аналізу використання соціальних концепцій в теорії маркетингу / Б. В. Братаніч // Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії. – 01/2005. – Вип.20. – С.17-25.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : методологія економічних наук, философия и методология экономики (философия хозяйства)
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : маркетингові дослідження
Братаніч, Б. В.
Філософські основи аналізу використання соціальних концепцій в теорії маркетингу / Б. В. Братаніч // Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії. – 01/2005. – Вип.20. – С.17-25.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : методологія економічних наук, философия и методология экономики (философия хозяйства)
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : маркетингові дослідження