- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Братаніч Б. В. - Традиційна філософія та постмодернізм як методологічна основа дослідження освітнього маркетингу
Нет экз.
Статья
Автор: Братаніч Б. В.
Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії: Традиційна філософія та постмодернізм як методологічна основа дослідження освітнього маркетингу
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Братаніч Б. В.
Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії: Традиційна філософія та постмодернізм як методологічна основа дослідження освітнього маркетингу
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Братаніч, Б. В.
Традиційна філософія та постмодернізм як методологічна основа дослідження освітнього маркетингу / Б. В. Братаніч // Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії. – 04/2005. – Вип.21. – С.140-148.
Ключевые слова = образовательный маркетинг
Ключевые слова = традиционная философия
Предметні рубрики = ФІЛОСОФІЯ. ПСИХОЛОГІЯ : історія філософії : новейшая философия (сер. 19 - 20 в.) : постмодернизм
Братаніч, Б. В.
Традиційна філософія та постмодернізм як методологічна основа дослідження освітнього маркетингу / Б. В. Братаніч // Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії. – 04/2005. – Вип.21. – С.140-148.
Ключевые слова = образовательный маркетинг
Ключевые слова = традиционная философия
Предметні рубрики = ФІЛОСОФІЯ. ПСИХОЛОГІЯ : історія філософії : новейшая философия (сер. 19 - 20 в.) : постмодернизм