- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Окландер М.А. - Маркетингові стратегії малих і середніх підприємств на ринку пластикових віконних систем
Нет экз.
Статья
Автор: Окландер М.А.
Вісник соціально-економічних досліджень: Маркетингові стратегії малих і середніх підприємств на ринку пластикових віконних систем
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Окландер М.А.
Вісник соціально-економічних досліджень: Маркетингові стратегії малих і середніх підприємств на ринку пластикових віконних систем
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Окландер, М.А.
Маркетингові стратегії малих і середніх підприємств на ринку пластикових віконних систем / М. Окландер, А. О. Губерник // Вісник соціально-економічних досліджень. – 2005. – №19. – С.199-203.
Окландер, М.А.
Маркетингові стратегії малих і середніх підприємств на ринку пластикових віконних систем / М. Окландер, А. О. Губерник // Вісник соціально-економічних досліджень. – 2005. – №19. – С.199-203.