- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Шумейко В. М. - Принципи побудови і функціонування маркетингових комунікацій переробних підприємств АПК
Нет экз.
Статья
Автор: Шумейко В. М.
Вісник соціально-економічних досліджень: Принципи побудови і функціонування маркетингових комунікацій переробних підприємств АПК
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Шумейко В. М.
Вісник соціально-економічних досліджень: Принципи побудови і функціонування маркетингових комунікацій переробних підприємств АПК
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Шумейко, В. М.
Принципи побудови і функціонування маркетингових комунікацій переробних підприємств АПК / В. М. Шумейко // Вісник соціально-економічних досліджень. – 2005. – №19. – С.361-365.
Шумейко, В. М.
Принципи побудови і функціонування маркетингових комунікацій переробних підприємств АПК / В. М. Шумейко // Вісник соціально-економічних досліджень. – 2005. – №19. – С.361-365.