- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Соловьева Ю. П. - Внутренний маркетинг как элемент рыночной ориентации организации
Нет экз.
Статья
Автор: Соловьева Ю. П.
Маркетинг в России и за рубежом: Внутренний маркетинг как элемент рыночной ориентации организации
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Соловьева Ю. П.
Маркетинг в России и за рубежом: Внутренний маркетинг как элемент рыночной ориентации организации
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Соловьева, Ю. П.
Внутренний маркетинг как элемент рыночной ориентации организации / Ю. П. Соловьева // Маркетинг в России и за рубежом. – 11/2005. – N6. – С.3-8.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : маркетингові дослідження
Ключевые слова = внутренний маркетинг
Ключевые слова = внутренняя маркетинговая политика
Соловьева, Ю. П.
Внутренний маркетинг как элемент рыночной ориентации организации / Ю. П. Соловьева // Маркетинг в России и за рубежом. – 11/2005. – N6. – С.3-8.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : маркетингові дослідження
Ключевые слова = внутренний маркетинг
Ключевые слова = внутренняя маркетинговая политика