- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Виноградов О. А. - Механізм застосування маркетингових засад в інноваційній діяльності корпоративних підприємств
Нет экз.
Статья
Автор: Виноградов О. А.
Актуальні проблеми економіки: Механізм застосування маркетингових засад в інноваційній діяльності корпоративних підприємств
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Виноградов О. А.
Актуальні проблеми економіки: Механізм застосування маркетингових засад в інноваційній діяльності корпоративних підприємств
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Виноградов, О. А.
Механізм застосування маркетингових засад в інноваційній діяльності корпоративних підприємств / О. А. Виноградов // Актуальні проблеми економіки : Науковий екон. журнал. – 12/2005. – N12. – С.68-75.
Ключевые слова = инновационная продукция
Ключевые слова = корпоративные предприятия
Ключевые слова = маркетинг инноваций
Предметні рубрики = Экономика : экономика отдельных континентов и стран : экономика Украины : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : бизнес. Предпринимательство. Экономика организации (предприятия, фирмы) : экономика организации (предприятия, фирмы) : экономический потенциал организации (предприятия, фирмы) : научно-технический потенциал : инновации : инновационная деятельность
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економіка в цілому : динаміка економіки, економічний розвиток : економічний розвиток : чинники, що впливають на економічний розвиток : розвиток виробничого потенціалу, технічний прогрес, інновації
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : організація виробництва, планування виробничих процесів, управління виробництвом, контроль на виробництві; конструювання підприємств, проектування підприємств : утримання, обслуговування та ремонт обладнання : інновації, нововведення, реконструкція виробництва, модернізація виробництва
Виноградов, О. А.
Механізм застосування маркетингових засад в інноваційній діяльності корпоративних підприємств / О. А. Виноградов // Актуальні проблеми економіки : Науковий екон. журнал. – 12/2005. – N12. – С.68-75.
Ключевые слова = инновационная продукция
Ключевые слова = корпоративные предприятия
Ключевые слова = маркетинг инноваций
Предметні рубрики = Экономика : экономика отдельных континентов и стран : экономика Украины : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : бизнес. Предпринимательство. Экономика организации (предприятия, фирмы) : экономика организации (предприятия, фирмы) : экономический потенциал организации (предприятия, фирмы) : научно-технический потенциал : инновации : инновационная деятельность
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економіка в цілому : динаміка економіки, економічний розвиток : економічний розвиток : чинники, що впливають на економічний розвиток : розвиток виробничого потенціалу, технічний прогрес, інновації
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : організація виробництва, планування виробничих процесів, управління виробництвом, контроль на виробництві; конструювання підприємств, проектування підприємств : утримання, обслуговування та ремонт обладнання : інновації, нововведення, реконструкція виробництва, модернізація виробництва