- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Виноградов О. А. - Методи аналізу конкурентоспроможності впровадження інновацій на засадах маркетингу
Нет экз.
Статья
Автор: Виноградов О. А.
Актуальні проблеми економіки: Методи аналізу конкурентоспроможності впровадження інновацій на засадах маркетингу
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Виноградов О. А.
Актуальні проблеми економіки: Методи аналізу конкурентоспроможності впровадження інновацій на засадах маркетингу
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Виноградов, О. А.
Методи аналізу конкурентоспроможності впровадження інновацій на засадах маркетингу / О. А. Виноградов // Актуальні проблеми економіки : Науковий екон. журнал. – 01/2006. – N1. – С.65-73.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : методологія економічних наук, философия и методология экономики (философия хозяйства) : організація наукової та науково-дослідної роботи - економіка, економічні науки : методи економічних досліджень : экономико-математические методы и модели, математическая экономика : методы анализа конкурентоспособности внедрения инноваций на основах маркетинга
Ключевые слова = инновационная продукция
Ключевые слова = конкурентоспособность
Виноградов, О. А.
Методи аналізу конкурентоспроможності впровадження інновацій на засадах маркетингу / О. А. Виноградов // Актуальні проблеми економіки : Науковий екон. журнал. – 01/2006. – N1. – С.65-73.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : методологія економічних наук, философия и методология экономики (философия хозяйства) : організація наукової та науково-дослідної роботи - економіка, економічні науки : методи економічних досліджень : экономико-математические методы и модели, математическая экономика : методы анализа конкурентоспособности внедрения инноваций на основах маркетинга
Ключевые слова = инновационная продукция
Ключевые слова = конкурентоспособность