- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Махнуша С. М. - Методика оцінювання параметрів конкурентоспроможності торгової марки як елементу її потенціалу
Нет экз.
Статья
Автор: Махнуша С. М.
Актуальні проблеми економіки: Методика оцінювання параметрів конкурентоспроможності торгової марки як елементу її потенціалу
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Махнуша С. М.
Актуальні проблеми економіки: Методика оцінювання параметрів конкурентоспроможності торгової марки як елементу її потенціалу
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Махнуша, С. М.
Методика оцінювання параметрів конкурентоспроможності торгової марки як елементу її потенціалу / С. М. Махнуша // Актуальні проблеми економіки : Науковий екон. журнал. – 01/2006. – N1. – С.80-86.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : методологія економічних наук, философия и методология экономики (философия хозяйства) : організація наукової та науково-дослідної роботи - економіка, економічні науки : методи економічних досліджень : экономико-математические методы и модели, математическая экономика : методика оценивания параметров конкурентоспособности торговой марки
Махнуша, С. М.
Методика оцінювання параметрів конкурентоспроможності торгової марки як елементу її потенціалу / С. М. Махнуша // Актуальні проблеми економіки : Науковий екон. журнал. – 01/2006. – N1. – С.80-86.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : методологія економічних наук, философия и методология экономики (философия хозяйства) : організація наукової та науково-дослідної роботи - економіка, економічні науки : методи економічних досліджень : экономико-математические методы и модели, математическая экономика : методика оценивания параметров конкурентоспособности торговой марки