- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Черчик, Лариса Миколаївна - Маркетинг рекреаційних територій як інструмент становлення, розвитку та регулювання ринку рекреац...
Нет экз.
Статья
Автор: Черчик, Лариса Миколаївна
Актуальні проблеми економіки: Маркетинг рекреаційних територій як інструмент становлення, розвитку та регулювання ринку рекреац...
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Черчик, Лариса Миколаївна
Актуальні проблеми економіки: Маркетинг рекреаційних територій як інструмент становлення, розвитку та регулювання ринку рекреац...
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Черчик, Лариса Миколаївна.
Маркетинг рекреаційних територій як інструмент становлення, розвитку та регулювання ринку рекреаційних ресурсів / Л. М. Черчик // Актуальні проблеми економіки : Науковий екон. журнал. – 01/2006. – N1. – С.95-103.
Ключевые слова = рекреационные ресурсы
Ключевые слова = рынок рекреационных ресурсов
Ключевые слова = рекреационные территории
Ключевые слова = маркетинг
Черчик, Лариса Миколаївна.
Маркетинг рекреаційних територій як інструмент становлення, розвитку та регулювання ринку рекреаційних ресурсів / Л. М. Черчик // Актуальні проблеми економіки : Науковий екон. журнал. – 01/2006. – N1. – С.95-103.
Ключевые слова = рекреационные ресурсы
Ключевые слова = рынок рекреационных ресурсов
Ключевые слова = рекреационные территории
Ключевые слова = маркетинг