- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Прохницька Г. Л. - Методика прогнозування кон'юнктури автомобільного ринку
Нет экз.
Статья
Автор: Прохницька Г. Л.
Актуальні проблеми економіки: Методика прогнозування кон'юнктури автомобільного ринку
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Прохницька Г. Л.
Актуальні проблеми економіки: Методика прогнозування кон'юнктури автомобільного ринку
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Прохницька, Г. Л.
Методика прогнозування кон'юнктури автомобільного ринку / Г. Л. Прохницька // Актуальні проблеми економіки : Науковий екон. журнал. – 03/2006. – N3. – С.19-27.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : методологія економічних наук, философия и методология экономики (философия хозяйства) : організація наукової та науково-дослідної роботи - економіка, економічні науки : методи економічних досліджень : экономико-математические методы и модели, математическая экономика : методика прогнозирования конъюктуры автомобильного рынка
Ключевые слова = конъюнктура автомобильного рынка
Ключевые слова = автомобильный рынок
Прохницька, Г. Л.
Методика прогнозування кон'юнктури автомобільного ринку / Г. Л. Прохницька // Актуальні проблеми економіки : Науковий екон. журнал. – 03/2006. – N3. – С.19-27.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : методологія економічних наук, философия и методология экономики (философия хозяйства) : організація наукової та науково-дослідної роботи - економіка, економічні науки : методи економічних досліджень : экономико-математические методы и модели, математическая экономика : методика прогнозирования конъюктуры автомобильного рынка
Ключевые слова = конъюнктура автомобильного рынка
Ключевые слова = автомобильный рынок