- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Малинка Оксана - "ДНК" бренду як система збереження, відтворення і передачі інформації до споживача
Нет экз.
Статья
Автор: Малинка Оксана
Маркетинг в Україні: "ДНК" бренду як система збереження, відтворення і передачі інформації до споживача
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Малинка Оксана
Маркетинг в Україні: "ДНК" бренду як система збереження, відтворення і передачі інформації до споживача
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Малинка, Оксана.
"ДНК" бренду як система збереження, відтворення і передачі інформації до споживача / О. Малинка // Маркетинг в Україні. – 01/2006. – N1. – С.34-38.
Ключевые слова = бренд
Малинка, Оксана.
"ДНК" бренду як система збереження, відтворення і передачі інформації до споживача / О. Малинка // Маркетинг в Україні. – 01/2006. – N1. – С.34-38.
Ключевые слова = бренд