- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Тягунова, Наталія Михайлівна - Маркетингова концепція конкурентоспроможності послуг
Нет экз.
Статья
Автор: Тягунова, Наталія Михайлівна
Науковий вісник Полтавського університету споживчої кооперації України: Маркетингова концепція конкурентоспроможності послуг
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Тягунова, Наталія Михайлівна
Науковий вісник Полтавського університету споживчої кооперації України: Маркетингова концепція конкурентоспроможності послуг
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Тягунова, Наталія Михайлівна.
Маркетингова концепція конкурентоспроможності послуг / Н. М. Тягунова // Науковий вісник Полтавського університету споживчої кооперації України. – 2005. – N 1: Економічні науки. – С.102-104.
Ключевые слова = конкурентоспособность услуг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : послуги, сфера послуг, третинний сектор : послуги, сфера послуг, третинний сектор України : маркетинг
Тягунова, Наталія Михайлівна.
Маркетингова концепція конкурентоспроможності послуг / Н. М. Тягунова // Науковий вісник Полтавського університету споживчої кооперації України. – 2005. – N 1: Економічні науки. – С.102-104.
Ключевые слова = конкурентоспособность услуг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : послуги, сфера послуг, третинний сектор : послуги, сфера послуг, третинний сектор України : маркетинг