- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Дмитрук Михайло Михайлович - Маркетингова стратегія підприємства на ринку продуктів харчування в умовах сезонних коливань попиту
Автореферат/Диссертация
Автор: Дмитрук Михайло Михайлович
Маркетингова стратегія підприємства на ринку продуктів харчування в умовах сезонних коливань попиту : Автореф. дис. ... канд. екон. наук
Издательство: [б. в.], 2006 г.
ISBN отсутствует
Автор: Дмитрук Михайло Михайлович
Маркетингова стратегія підприємства на ринку продуктів харчування в умовах сезонних коливань попиту : Автореф. дис. ... канд. екон. наук
Издательство: [б. в.], 2006 г.
ISBN отсутствует
Автореферат
РЕФ 118936
Дмитрук, Михайло Михайлович.
Маркетингова стратегія підприємства на ринку продуктів харчування в умовах сезонних коливань попиту : Автореф. дис ... канд. екон. наук / М. М. Дмитрук. – Львів : [б. в.], 2006. – 23 с.
ББК У2/4
1496137 ОФ
РЕФ 118936
Дмитрук, Михайло Михайлович.
Маркетингова стратегія підприємства на ринку продуктів харчування в умовах сезонних коливань попиту : Автореф. дис ... канд. екон. наук / М. М. Дмитрук. – Львів : [б. в.], 2006. – 23 с.
ББК У2/4
1496137 ОФ