- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Смольнікова С. О. - Засоби маніпуляції свідомістю та почуттями споживачів у рекламі алкогольних та тютюнових виробів
Нет экз.
Книга (аналит. описание)
Автор: Смольнікова С. О.
Профілактика психологічного насильства і маніпулювання свідомістю та розвиток критичного мислення в молодіжному середовищі: Матеріали міжнар.наук.-практич.конф.(27-28 травня 2004р.,м.Київ): Засоби маніпуляції свідомістю та почуттями споживачів у рекламі алкогольних та тютюнових виробів
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Смольнікова С. О.
Профілактика психологічного насильства і маніпулювання свідомістю та розвиток критичного мислення в молодіжному середовищі: Матеріали міжнар.наук.-практич.конф.(27-28 травня 2004р.,м.Київ): Засоби маніпуляції свідомістю та почуттями споживачів у рекламі алкогольних та тютюнових виробів
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Смольнікова, С. О.
Засоби маніпуляції свідомістю та почуттями споживачів у рекламі алкогольних та тютюнових виробів / С. О. Смольнікова // Профілактика психологічного насильства і маніпулювання свідомістю та розвиток критичного мислення в молодіжному середовищі : Матеріали Міжнар. наук.-практ. конф.(27-28 трав. 2004р.; Київ) / гол. ред. М. М. Слюсаревський; Акад. пед. наук України. – Київ : Укр. центр політ. менеджменту, 2005. – С.138-142.
Предметні рубрики = Средства массовой информации (СМИ) : журналистика : реклама
Ключевые слова = реклама алкогольных и табачных изделий
Ключевые слова = манипуляция (манипулирование) сознанием
Смольнікова, С. О.
Засоби маніпуляції свідомістю та почуттями споживачів у рекламі алкогольних та тютюнових виробів / С. О. Смольнікова // Профілактика психологічного насильства і маніпулювання свідомістю та розвиток критичного мислення в молодіжному середовищі : Матеріали Міжнар. наук.-практ. конф.(27-28 трав. 2004р.; Київ) / гол. ред. М. М. Слюсаревський; Акад. пед. наук України. – Київ : Укр. центр політ. менеджменту, 2005. – С.138-142.
Предметні рубрики = Средства массовой информации (СМИ) : журналистика : реклама
Ключевые слова = реклама алкогольных и табачных изделий
Ключевые слова = манипуляция (манипулирование) сознанием