- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Чорна, Людмила Олександрівна - Маркетингові та фінансові критерії ефективності управління ціноутворенням у підприємствах інфраст...
Нет экз.
Статья
Автор: Чорна, Людмила Олександрівна
Економіка.Фінанси.Право: Маркетингові та фінансові критерії ефективності управління ціноутворенням у підприємствах інфраст...
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Чорна, Людмила Олександрівна
Економіка.Фінанси.Право: Маркетингові та фінансові критерії ефективності управління ціноутворенням у підприємствах інфраст...
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Чорна, Людмила Олександрівна.
Маркетингові та фінансові критерії ефективності управління ціноутворенням у підприємствах інфраструктурних галузей економіки / Л. О. Чорна // Економіка.Фінанси.Право : Щомісячний інформаційно-аналітичний журнал. – 04/2006. – N4. – С.7-13.
Ключевые слова = предприятия розничной торговли
Предметні рубрики = Экономика : экономика отдельных континентов и стран : экономика Украины : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : цены. Ценообразование : ценообразование
Чорна, Людмила Олександрівна.
Маркетингові та фінансові критерії ефективності управління ціноутворенням у підприємствах інфраструктурних галузей економіки / Л. О. Чорна // Економіка.Фінанси.Право : Щомісячний інформаційно-аналітичний журнал. – 04/2006. – N4. – С.7-13.
Ключевые слова = предприятия розничной торговли
Предметні рубрики = Экономика : экономика отдельных континентов и стран : экономика Украины : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : цены. Ценообразование : ценообразование