- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Кендюхов Олександр - Новий підхід до визначення сутності позиціонування торговельної марки
Нет экз.
Статья
Автор: Кендюхов Олександр
Маркетинг в Україні: Новий підхід до визначення сутності позиціонування торговельної марки
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Кендюхов Олександр
Маркетинг в Україні: Новий підхід до визначення сутності позиціонування торговельної марки
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Кендюхов, Олександр.
Новий підхід до визначення сутності позиціонування торговельної марки / О. Кендюхов, К. Постернікова // Маркетинг в Україні. – 03/2006. – N2. – С.27-30.
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : маркетингові комунікації : брендинг
Ключевые слова = торговые марки
Ключевые слова = позиционирование
Кендюхов, Олександр.
Новий підхід до визначення сутності позиціонування торговельної марки / О. Кендюхов, К. Постернікова // Маркетинг в Україні. – 03/2006. – N2. – С.27-30.
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : маркетингові комунікації : брендинг
Ключевые слова = торговые марки
Ключевые слова = позиционирование