- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Яцентюк С. В. - Інноваційний бренд-менеджмент як ефективний інструмент стратегічного управління змінами на підпри...
Нет экз.
Статья
Автор: Яцентюк С. В.
Економічний вісник Нац. гірничого університету: Інноваційний бренд-менеджмент як ефективний інструмент стратегічного управління змінами на підпри...
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Яцентюк С. В.
Економічний вісник Нац. гірничого університету: Інноваційний бренд-менеджмент як ефективний інструмент стратегічного управління змінами на підпри...
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Яцентюк, С. В.
Інноваційний бренд-менеджмент як ефективний інструмент стратегічного управління змінами на підприємствах регіону / С. В. Яцентюк // Економічний вісник національного гірничого університету. – 2005. – № 1. – С.123-127.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : методологія економічних наук, философия и методология экономики (философия хозяйства) : організація наукової та науково-дослідної роботи - економіка, економічні науки : методи економічних досліджень : экономико-математические методы и модели, математическая экономика : модели построения системы стратегического управления предприятием
Ключевые слова = бренд-менеджмент
Яцентюк, С. В.
Інноваційний бренд-менеджмент як ефективний інструмент стратегічного управління змінами на підприємствах регіону / С. В. Яцентюк // Економічний вісник національного гірничого університету. – 2005. – № 1. – С.123-127.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : методологія економічних наук, философия и методология экономики (философия хозяйства) : організація наукової та науково-дослідної роботи - економіка, економічні науки : методи економічних досліджень : экономико-математические методы и модели, математическая экономика : модели построения системы стратегического управления предприятием
Ключевые слова = бренд-менеджмент