- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Босак, Ірина Петрівна - Маркетинговий підхід до процесу формування ціни на підприємстві
Нет экз.
Статья
Автор: Босак, Ірина Петрівна
Наукові записки: Маркетинговий підхід до процесу формування ціни на підприємстві
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Босак, Ірина Петрівна
Наукові записки: Маркетинговий підхід до процесу формування ціни на підприємстві
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Босак, Ірина Петрівна.
Маркетинговий підхід до процесу формування ціни на підприємстві / І. П. Босак // Наукові записки : Науково-технічний збірник. – 01/2005. – Вип.8. – С.25-27.
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : цены, ценообразование : ценообразование
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : бизнес, предпринимательство, экономика организации (предприятия, фирмы) : экономика организации (предприятия, фирмы) : маркетинг
Босак, Ірина Петрівна.
Маркетинговий підхід до процесу формування ціни на підприємстві / І. П. Босак // Наукові записки : Науково-технічний збірник. – 01/2005. – Вип.8. – С.25-27.
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : цены, ценообразование : ценообразование
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : бизнес, предпринимательство, экономика организации (предприятия, фирмы) : экономика организации (предприятия, фирмы) : маркетинг