- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Ильяшенко, Сергей Николаевич - Маркетинговые подходы к разработке и отбору идей и замыслов продуктовых инноваций
Нет экз.
Статья
Автор: Ильяшенко, Сергей Николаевич
Механізм регулювання економіки = Механизм регулирования экономики = Mechaniam of an Economic Regulation: Маркетинговые подходы к разработке и отбору идей и замыслов продуктовых инноваций
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Ильяшенко, Сергей Николаевич
Механізм регулювання економіки = Механизм регулирования экономики = Mechaniam of an Economic Regulation: Маркетинговые подходы к разработке и отбору идей и замыслов продуктовых инноваций
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Ильяшенко, Сергей Николаевич.
Маркетинговые подходы к разработке и отбору идей и замыслов продуктовых инноваций / С. Н. Ильяшенко // Механізм регулювання економіки = Механизм регулирования экономики = Mechaniam of an Economic Regulation. – 2002. – N3/4. – С.142-147.
Ключевые слова = продуктовые инновации
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економіка в цілому : динаміка економіки, економічний розвиток : економічний розвиток : чинники, що впливають на економічний розвиток : розвиток виробничого потенціалу, технічний прогрес, інновації
Ильяшенко, Сергей Николаевич.
Маркетинговые подходы к разработке и отбору идей и замыслов продуктовых инноваций / С. Н. Ильяшенко // Механізм регулювання економіки = Механизм регулирования экономики = Mechaniam of an Economic Regulation. – 2002. – N3/4. – С.142-147.
Ключевые слова = продуктовые инновации
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економіка в цілому : динаміка економіки, економічний розвиток : економічний розвиток : чинники, що впливають на економічний розвиток : розвиток виробничого потенціалу, технічний прогрес, інновації