- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Симчич М. В. - Лаканівська проблематика насолоди як альтернативний підхід до дискурсу рекламування
Нет экз.
Статья
Автор: Симчич М. В.
Наукові записки національного університету "Києво-Могилянська академія": Лаканівська проблематика насолоди як альтернативний підхід до дискурсу рекламування
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Симчич М. В.
Наукові записки національного університету "Києво-Могилянська академія": Лаканівська проблематика насолоди як альтернативний підхід до дискурсу рекламування
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Симчич, М. В.
Лаканівська проблематика насолоди як альтернативний підхід до дискурсу рекламування / М. В. Симчич // Наукові записки національного університету "Києво-Могилянська академія". – 2005. – Т.40: Теорія та історія культури. – С.27-33.
Предметні рубрики = ФІЛОСОФІЯ. ПСИХОЛОГІЯ : історія філософії : філософія Франції : 2-я пол. 19 - 20 в. : структурализм, постструктурализм : Лакан Ж.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Демографія. Соціологія. Статистика : соціологія : соціологія культури, культурний контекст соціального життя : соціальний зв'язок, соціологія зв'язку, комунікація : засоби передавання інформації, канали, засоби інформації : соціологія реклами
Симчич, М. В.
Лаканівська проблематика насолоди як альтернативний підхід до дискурсу рекламування / М. В. Симчич // Наукові записки національного університету "Києво-Могилянська академія". – 2005. – Т.40: Теорія та історія культури. – С.27-33.
Предметні рубрики = ФІЛОСОФІЯ. ПСИХОЛОГІЯ : історія філософії : філософія Франції : 2-я пол. 19 - 20 в. : структурализм, постструктурализм : Лакан Ж.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Демографія. Соціологія. Статистика : соціологія : соціологія культури, культурний контекст соціального життя : соціальний зв'язок, соціологія зв'язку, комунікація : засоби передавання інформації, канали, засоби інформації : соціологія реклами