- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Паранд Фархад Немат - Використання інструментів міжнародного маркетингу в економічному співробітництві Ірану і України
Автореферат/Диссертация
Автор: Паранд Фархад Немат
Використання інструментів міжнародного маркетингу в економічному співробітництві Ірану і України : Автореф. дис.... канд. екон. наук
Издательство: [б. в.], 2006 г.
ISBN отсутствует
Автор: Паранд Фархад Немат
Використання інструментів міжнародного маркетингу в економічному співробітництві Ірану і України : Автореф. дис.... канд. екон. наук
Издательство: [б. в.], 2006 г.
ISBN отсутствует
Автореферат
РЕФ 120377
Паранд, Фархад Немат.
Використання інструментів міжнародного маркетингу в економічному співробітництві Ірану і України : Автореф. дис ... канд. екон. наук / Ф. Н. Паранд. – Київ : [б. в.], 2006. – 19 с.
ББК У5
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : автореферати - торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка
1505025 ОФ
РЕФ 120377
Паранд, Фархад Немат.
Використання інструментів міжнародного маркетингу в економічному співробітництві Ірану і України : Автореф. дис ... канд. екон. наук / Ф. Н. Паранд. – Київ : [б. в.], 2006. – 19 с.
ББК У5
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : автореферати - торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка
1505025 ОФ