- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Івашова Надія - Особливості формування марочних стратегій промислових підприємств на українському ринку
Нет экз.
Статья
Автор: Івашова Надія
Маркетинг в Україні: Особливості формування марочних стратегій промислових підприємств на українському ринку
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Івашова Надія
Маркетинг в Україні: Особливості формування марочних стратегій промислових підприємств на українському ринку
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Івашова, Надія.
Особливості формування марочних стратегій промислових підприємств на українському ринку / Н. Івашова // Маркетинг в Україні. – 09/2006. – N5. – С.51-56.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : економіка промисловості, економіка промислового та кустарного (ремісничого) виробництва : економіка промисловості України : экономика промышленного предприятия : маркетинг
Ключевые слова = промышленный рынок
Ключевые слова = торговые марки
Івашова, Надія.
Особливості формування марочних стратегій промислових підприємств на українському ринку / Н. Івашова // Маркетинг в Україні. – 09/2006. – N5. – С.51-56.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : економіка промисловості, економіка промислового та кустарного (ремісничого) виробництва : економіка промисловості України : экономика промышленного предприятия : маркетинг
Ключевые слова = промышленный рынок
Ключевые слова = торговые марки