- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Яловега, Наталія Іванівна - Служба маркетингу у системі управління вищого навчального закладу: передумови та необхідність існ...
Нет экз.
Статья
Автор: Яловега, Наталія Іванівна
Актуальні проблеми економіки: Служба маркетингу у системі управління вищого навчального закладу: передумови та необхідність існ...
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Яловега, Наталія Іванівна
Актуальні проблеми економіки: Служба маркетингу у системі управління вищого навчального закладу: передумови та необхідність існ...
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Яловега, Наталія Іванівна.
Служба маркетингу у системі управління вищого навчального закладу: передумови та необхідність існування / Н. І. Яловега // Актуальні проблеми економіки : Науковий екон. журнал. – 11/2006. – N11. – С.113-119.
Ключевые слова = маркетинговая служба
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : экономика социально-культурной сферы : экономика культуры, науки, просвещения : экономика образования : экономика высшего образования
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг
Яловега, Наталія Іванівна.
Служба маркетингу у системі управління вищого навчального закладу: передумови та необхідність існування / Н. І. Яловега // Актуальні проблеми економіки : Науковий екон. журнал. – 11/2006. – N11. – С.113-119.
Ключевые слова = маркетинговая служба
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : экономика социально-культурной сферы : экономика культуры, науки, просвещения : экономика образования : экономика высшего образования
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг