- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Ярова І. - Інтернет як інструмент просування продукції промислових підприємств
Нет экз.
Статья
Автор: Ярова І.
Економіка України: Інтернет як інструмент просування продукції промислових підприємств
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Ярова І.
Економіка України: Інтернет як інструмент просування продукції промислових підприємств
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Ярова, І.
Інтернет як інструмент просування продукції промислових підприємств / І. Ярова // Економіка України : Політико-економічний журнал. – 12/2006. – N12. – С.48-53.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : економіка промисловості, економіка промислового та кустарного (ремісничого) виробництва : економіка промисловості України : экономика промышленного предприятия : маркетинг : сбытовой маркетинг : способы продвижения продукции и услуг
Ярова, І.
Інтернет як інструмент просування продукції промислових підприємств / І. Ярова // Економіка України : Політико-економічний журнал. – 12/2006. – N12. – С.48-53.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : економіка промисловості, економіка промислового та кустарного (ремісничого) виробництва : економіка промисловості України : экономика промышленного предприятия : маркетинг : сбытовой маркетинг : способы продвижения продукции и услуг