- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Сахирова Н. - Методологические основы формирования цен на страховые продукты в сфере рискового страхования
Нет экз.
Статья
Автор: Сахирова Н.
Маркетинг: Методологические основы формирования цен на страховые продукты в сфере рискового страхования
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Сахирова Н.
Маркетинг: Методологические основы формирования цен на страховые продукты в сфере рискового страхования
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Сахирова, Н.
Методологические основы формирования цен на страховые продукты в сфере рискового страхования / Н. Сахирова // Маркетинг. – 01/2007. – N1. – С.77-82.
Ключевые слова = риск
Ключевые слова = страховые компании
Ключевые слова = страховой риск
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Забезпечення духовних та матеріальних життєвих потреб : страхування, суспільне забезпечення за допомогою взаємного розподілу ризику : страхування, суспільне забезпечення в Україні
Сахирова, Н.
Методологические основы формирования цен на страховые продукты в сфере рискового страхования / Н. Сахирова // Маркетинг. – 01/2007. – N1. – С.77-82.
Ключевые слова = риск
Ключевые слова = страховые компании
Ключевые слова = страховой риск
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Забезпечення духовних та матеріальних життєвих потреб : страхування, суспільне забезпечення за допомогою взаємного розподілу ризику : страхування, суспільне забезпечення в Україні