- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Соколова Мария Игоревна - От информационной блокады к информационному сотруднечеству в маркетинговой деятельности
Нет экз.
Статья
Автор: Соколова Мария Игоревна
Маркетинг и маркетинговые исследования: От информационной блокады к информационному сотруднечеству в маркетинговой деятельности
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Соколова Мария Игоревна
Маркетинг и маркетинговые исследования: От информационной блокады к информационному сотруднечеству в маркетинговой деятельности
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Соколова, Мария Игоревна.
От информационной блокады к информационному сотруднечеству в маркетинговой деятельности / М. И. Соколова // Маркетинг и маркетинговые исследования. – 03/2007. – N2. – С.108-114.
Предметні рубрики = НАУКА ТА ЗНАННЯ. ОРГАНІЗАЦІЯ. КОМПʼЮТЕРНА НАУКА. ІНФОРМАЦІЯ. ДОКУМЕНТАЦІЯ. БІБЛІОТЕЧНА СПРАВА. УСТАНОВИ. ПУБЛІКАЦІЇ : Загальні питання науки та культури : управління, менеджмент : адміністративне управління, керівництво : прийняття рішень, проектування в адміністративному управлінні : маркетингові рішення
Ключевые слова = информация
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : форми організації та співробітництва в економіці : форми господарських організацій, економічне кооперування
Ключевые слова = бенчмаркетинг
Соколова, Мария Игоревна.
От информационной блокады к информационному сотруднечеству в маркетинговой деятельности / М. И. Соколова // Маркетинг и маркетинговые исследования. – 03/2007. – N2. – С.108-114.
Предметні рубрики = НАУКА ТА ЗНАННЯ. ОРГАНІЗАЦІЯ. КОМПʼЮТЕРНА НАУКА. ІНФОРМАЦІЯ. ДОКУМЕНТАЦІЯ. БІБЛІОТЕЧНА СПРАВА. УСТАНОВИ. ПУБЛІКАЦІЇ : Загальні питання науки та культури : управління, менеджмент : адміністративне управління, керівництво : прийняття рішень, проектування в адміністративному управлінні : маркетингові рішення
Ключевые слова = информация
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : форми організації та співробітництва в економіці : форми господарських організацій, економічне кооперування
Ключевые слова = бенчмаркетинг