- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Петруня Ю. Є - Маркетингове стратегічне управління банком: Моніторинг розвитку "зовнішнього" конкурента
Нет экз.
Книга (аналит. описание)
Автор: Петруня Ю. Є
.: Маркетингове стратегічне управління банком: Моніторинг розвитку "зовнішнього" конкурента
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Петруня Ю. Є
.: Маркетингове стратегічне управління банком: Моніторинг розвитку "зовнішнього" конкурента
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Петруня, Ю. Є.
Маркетингове стратегічне управління банком: Моніторинг розвитку "зовнішнього" конкурента / Ю. Є. Петруня // Європейський вектор економічного розвитку: Збірник наукових праць / за заг. ред.: А. О. Задоя, В. М. Тарасевич; Дніпропетровський ун-т економіки та права. – Дніпропетровськ : Нова ідеологія, 2005. - Вип.1(2) : . – 2007. – С.104-108.
Петруня, Ю. Є.
Маркетингове стратегічне управління банком: Моніторинг розвитку "зовнішнього" конкурента / Ю. Є. Петруня // Європейський вектор економічного розвитку: Збірник наукових праць / за заг. ред.: А. О. Задоя, В. М. Тарасевич; Дніпропетровський ун-т економіки та права. – Дніпропетровськ : Нова ідеологія, 2005. - Вип.1(2) : . – 2007. – С.104-108.