- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Храбан А. М. - Процес прийняття рішень споживачем під час здійснення покупки через Інтернет і застосування цінов...
Нет экз.
Статья
Автор: Храбан А. М.
Магістеріум: Процес прийняття рішень споживачем під час здійснення покупки через Інтернет і застосування цінов...
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Храбан А. М.
Магістеріум: Процес прийняття рішень споживачем під час здійснення покупки через Інтернет і застосування цінов...
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Храбан, А. М.
Процес прийняття рішень споживачем під час здійснення покупки через Інтернет і застосування цінової дискримінації в електронній комерції / А. М. Храбан // Магістеріум : Магістерські програми. – 2004. – Вип.14:Економічні студії. – С.76-83.
Храбан, А. М.
Процес прийняття рішень споживачем під час здійснення покупки через Інтернет і застосування цінової дискримінації в електронній комерції / А. М. Храбан // Магістеріум : Магістерські програми. – 2004. – Вип.14:Економічні студії. – С.76-83.