- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Бойчук І. В. - Значення стратегічного маркетингу в управлінні діяльністю промислового підприємства
Нет экз.
Статья
Автор: Бойчук І. В.
Регіональна економіка: Значення стратегічного маркетингу в управлінні діяльністю промислового підприємства
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Бойчук І. В.
Регіональна економіка: Значення стратегічного маркетингу в управлінні діяльністю промислового підприємства
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Бойчук, І. В.
Значення стратегічного маркетингу в управлінні діяльністю промислового підприємства / І. В. Бойчук // Регіональна економіка : Науково -практичний журнал. – 01/2007. – N1. – С.297-302.
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : стратегічний маркетинг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : економіка промисловості, економіка промислового та кустарного (ремісничого) виробництва
Бойчук, І. В.
Значення стратегічного маркетингу в управлінні діяльністю промислового підприємства / І. В. Бойчук // Регіональна економіка : Науково -практичний журнал. – 01/2007. – N1. – С.297-302.
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : стратегічний маркетинг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : економіка промисловості, економіка промислового та кустарного (ремісничого) виробництва