- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Поліщук, Тамара Вікторівна - Методологічні підходи до визначення сутності та призначення глобального бренду
Нет экз.
Статья
Автор: Поліщук, Тамара Вікторівна
Актуальні проблеми економіки: Методологічні підходи до визначення сутності та призначення глобального бренду
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Поліщук, Тамара Вікторівна
Актуальні проблеми економіки: Методологічні підходи до визначення сутності та призначення глобального бренду
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Поліщук, Тамара Вікторівна.
Методологічні підходи до визначення сутності та призначення глобального бренду / Т. В. Поліщук // Актуальні проблеми економіки : Науковий екон. журнал. – 06/2007. – N6. – С.100-106.
Ключевые слова = торговые марки
Ключевые слова = бренд
Ключевые слова = глобальный бренд
Ключевые слова = брендинг
Ключевые слова = управление брендом
Поліщук, Тамара Вікторівна.
Методологічні підходи до визначення сутності та призначення глобального бренду / Т. В. Поліщук // Актуальні проблеми економіки : Науковий екон. журнал. – 06/2007. – N6. – С.100-106.
Ключевые слова = торговые марки
Ключевые слова = бренд
Ключевые слова = глобальный бренд
Ключевые слова = брендинг
Ключевые слова = управление брендом