- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Фарат, Олександра Володимирівна - Перспективність технологій пошукового просування
Нет экз.
Статья
Автор: Фарат, Олександра Володимирівна
Маркетинг в Україні: Перспективність технологій пошукового просування
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Фарат, Олександра Володимирівна
Маркетинг в Україні: Перспективність технологій пошукового просування
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Фарат, Олександра Володимирівна.
Перспективність технологій пошукового просування / О. В. Фарат, Д. Лалак // Маркетинг в Україні. – 03/2007. – N2. – С.14-20.
Ключевые слова = маркетинговые коммуникации
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : інтернет-маркетинг, цифровий маркетинг, електронний маркетинг, е-маркетинг
Фарат, Олександра Володимирівна.
Перспективність технологій пошукового просування / О. В. Фарат, Д. Лалак // Маркетинг в Україні. – 03/2007. – N2. – С.14-20.
Ключевые слова = маркетинговые коммуникации
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : інтернет-маркетинг, цифровий маркетинг, електронний маркетинг, е-маркетинг