- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Яцюк Дмитро - Реклама як основний чинник формування і функціонування бренду
Нет экз.
Статья
Автор: Яцюк Дмитро
Маркетинг в Україні: Реклама як основний чинник формування і функціонування бренду
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Яцюк Дмитро
Маркетинг в Україні: Реклама як основний чинник формування і функціонування бренду
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Яцюк, Дмитро.
Реклама як основний чинник формування і функціонування бренду / Д. Яцюк // Маркетинг в Україні. – 05/2007. – N3. – С.28-32.
Ключевые слова = управление брендом
Ключевые слова = рекламная индустрия
Ключевые слова = рекламные коммуникации
Яцюк, Дмитро.
Реклама як основний чинник формування і функціонування бренду / Д. Яцюк // Маркетинг в Україні. – 05/2007. – N3. – С.28-32.
Ключевые слова = управление брендом
Ключевые слова = рекламная индустрия
Ключевые слова = рекламные коммуникации